zondag 11 december 2011

Nog 4 dagen....

....en dan krijgen we de huisjes toegestuurd. Het voelt als een Kerstcadeautje.
Ik heb heel lang getwijfeld om me op te geven, want 1 huisje per dag en dat een heel jaar lang dat is een serieuze commitement. Nu heb ik voor mezelf besloten om er niet zo'n serieuze zaak van te maken en gewoon te beginnen en te kijken waar het schip strandt. Het lijkt me een enorm leuk projektje en op deze manier raken  mijn manden met scraps leeg (hopenlijk).
Morgen ga ik naar mijn naaikamer de basis-kleurtjes bij elkaar sorteren. Leuk werk...

3 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je ook mee gaat doen. Ik stap met dezelfde instelling het project in. Van de week ben ik al begonnen met alle restjes bij elkaar te zoeken en geloof me het zijn er een hele hoop. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee gaat doen. We zijn met velen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je een blog bent begonnen. Zoveel ervaringen om te delen want quilting is sharing nietwaar? Veel succes.

    groetjes
    yvon

    BeantwoordenVerwijderen